fredag 5 mars 2010

Spa

Här var det ett tag sen jag skrev. Har varit väldigt mycket den senaste tiden så har inte haft så mycket tid över. Är i alla fall nere på 76,9 kilo nu. Det går lite sakta men då är ju chansen lättare att jag inte går upp vikten igen så det är bara att låta det ta tid helt enkelt.

Imorgon åker jag och Anders till Vadstena för att tillbringa lördag till söndag på ett spa. Känns roligt och spännande då jag aldrig har varit på ett spa förut. Enda nackdelen är väl det där med att visa sig i badkläder. Dessutom ska ju alla baddräkter nu för tiden vara designade med ett stort hål vid ryggen, vilket gör att ryggfettet blåttas. Hade nog hellre haft hålet på magen då mitt ryggfett är mitt största "störningsmoment". Men det är bara att slappna av och inte tänka på det.

Länk till spa:t www.starbyhotell.se //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar