söndag 7 februari 2010

"Nystart"

Idag har jag dragit igång stenhårt med en "ny diet". Brukar aldrig köra med speciella dieter utan jag skapar mina egna. Nu tänker jag dra ner ännu mer på kolhydraterna, lite liknande deff. Jag brukar ju ta Meal-Pro på kvällarna till kvällsmat men nu ska jag även ta det till frukost, i alla fall de dagar då jag har skola. Jag har varit ganska trött på mornarna den senaste tiden så det känns bra att frukosten blir lite mindre tidskrävande. Igår var jag och Anders ute och käkade en riktigt god middag, men inte fullt så nyttig. Som lite uppladdning inför den kommande stenhårda perioden hade jag en svullardag i fredags med bland annat chips och igår blev det en njutardag.

Jag har även beställt en annan typ av måltidsersättning med smak av choklad och en med smak av ananas. Det blir ganska tjatigt att hela tiden köra med samma smak.

Mitt nästa mål ska bli att komma i byxorna som är försmå. Jag kommer visserligen i dom men de kan sitta lite lösare och bekvämare. Vill verkligen bli av med fettet nu så att jag kan känna mig lite fin i de kläder som jag för tillfället inte väljer att ha på mig. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar