torsdag 21 januari 2010

Back on track!

Nu kan jag äntligen träna igen! Känns så himla skönt. Känslan efter ett träningspass är ju helt underbar. Det känns som att man växer lite på längden, liksom bär upp sig själv bättre. Idag tränade jag 40-45 minuter på dansmatta, lite magövningar och allra sist yoga-stretching.

Har och håller fortfarande på att torka bananer men jag tror att de är klara om inte allt för lång tid. Det är verkligen jättegott. Roligare än att äta en banan som den är. Själva konsistensen kan påminna om vissa godistyper.


Hoppas på att i slutet av veckan i alla fall vara nere på 78,4 kg igen. Har också funderat på ifall jag den kommande veckan ska skriva upp allt jag äter för att se på ett ungefär hur mycket kalorier jag egentligen äter. Är inte så förtjust i att väga och så vidare men det kan vara bra att ha vissa riktlinjer i alla fall. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar