lördag 30 januari 2010

Lördag = de latas dag?

Idag har jag inte tränat något alls. Kände att jag var tvungen att ta igen mig och bara vila. Var lite irriterad i halsen i morse men det känns bättra nu. Hoppas på ett litet träningspass i morgon. Gick en promenad med mamma igår och om man slår ut alla träningpass som jag har haft denna månad så har jag tränat varannan dag vilket är riktigt bra.

Jag "hjälper" brorsan i köket.

Maten har fungerat bra idag. Var hos mormor och fikade men det blev bara kaffe och en klementin. Nyss åt vi en koreansk middag som brorsan lagade. Det var riktigt gott. Fördelen med den asiatiska maten överlag är att den innehåller väldigt mycket grönsaker. När brorsan själv var i Sydkorea i nästan 3 månader gick han ner en hel del kilon. Jag kanske också ska flytta till asien ett tag? //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar