torsdag 28 januari 2010

Det blir inte alltid som man har tänkt sig..

Denna dag har varit både bra och dålig. Kom hem sent på grund av krångel med tågtrafiken. Funderade på att träna men då jag även kände mig väldigt trött valde jag att låta bli då jag ändå tränade igår. Tror det var ett vettigt beslut då tillfällen som dessa då man är fysiskt utmattad och ändå tränar ofta kan leda till den plötsliga och "oförväntade" sjukdom som kommer på besök. Det vill säga, hade jag tränat idag hade det nog gjort mer skada än nytta.

Väl hemma väntade en matlåda på mig med mos, köttbullar, sås och lingon. Det var himla gott men oj vad mätt och full magen känns. Då var det ändå snart 3 timmar sedan jag åt den. Tror det beror på att jag inte är van vid sådan köpt maffig mat längre. Borde egentligen inte äta mat som denna så sent på dagen men jag var så hungrig och hade för dålig karaktär för att stå emot. Men men, i morgon blir det nya tag! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar